Bättre sent än aldrig!!

Nu är det dags igen.. Nu är semstern slut o dags att börja jobba igen.. Varit lite dålig på att blogga under semstern, men nu ska jag jag skärpa mig. Tänkte kort sammanfatta lite vad jag gjort under semstern. Första veckan jag hade åkte jag till min kusin i stockholm o hälsade på lite, sen åkte jag en sväng till ullared och shoppade loss lite, sen blev det en lungn vecka med mycket grillning och så har jag umgåtts men min familj och min kära pojkvän och bara tagit det lungt..
Sen jobbade jag 2 veckor och nu har jag haft en vecka semester till, i måndags så började jag hjälpa mamma att måla hennes altantak, vi trodde att det inte alls skulle va svårt eller ta så fruktansvärt lång tid, men det gjorde det kan jag ju säga, blev klar med sista rollningen igår, men det blev faktiskt riktigt bra..

I fredags var jag ute med anne och micke som var på besök från dalarna, det var trevligt!!!
Nu ska jag alldelles straxt åka på födelsedagskalas hos min systerdotter som fyllde 9 år igår, shit vad åren går, tycker inte att det var så jätte länge sen som jag klippte av navelsträngen på henne, jag var nämligen med på hennes förlossning...

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder som jag tagit under min semster, har nämligen skaffat mig en ny kamera så nu ska jag bli duktigare på att lägga upp bilder oxå..
Ha en bra dag alla där ute, så ska jag ut i blåsten och äta lite tårta..
Kram kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0