Godmorgon!!

Hej alla!!
Nu sitter jag i soffan o dricker lite kaffe ska straxt åka iväg o träffa en ny brukare, lite nervös men det ska nog gå bra, alltid nervöst o träffa en person första gången..

Tänkte skriva lite om vad jag gjorde igår..
Igår så kom äntligen det efterlängtade paketet som jag har skickat efter till min systerdotter, det var en johan palm tröja och väska hon blev så glad, tröjan passade perfekt.. Shit hon är nio år o totalt besatt av Johan Palm jag kommer inte ihåg att jag va så när jag var nio utan det kom inte för en ganska sent i min uppväxt, typ vid 18.. Då började jag att lyssna på backyard babies och började att åka på spelnigar med dem, va på huktsfredsfestivalen bla, men dit åker man nog bara en gång och aldrig mer, va inte min grej riktigt...

Efter att hon fick paketet följde jag med de hem o tog en kaffe och åt lite köttfärssås och mackaroner det var jätte gott. Tack Tack syster yster för den goda maten :)..
Senare på kvällen sen kom min darling för bi och tog en kvällskaffe, blev lite mycket kaffe för mig igår så jag typ somnade nog inte för en vid 3, ja men kaffe är ju sååååå gott :)

Nej nu ska jag göra mig klar för o sticka iväg, skriver lite mer sen
Puss och kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0