Tja Tja!!

Usch idag har jag varit hos tandläkaren...
Vet inte om jag har berättat att jag har tandläkarskräck, förra året så började jag att gå på kbt-behandlingen för min skräck tog ett tag par ggr innan jag överhuvudtaget satt  mig i stolen hos tandläkaren, men nu har jag kommit så långt att jag ligger ner i stolen och idag så lagade jag en tand, är så stolt över mig själv, kanske låter skittöntigt men för mig har det varit en väldigt stor process o gå igenom, fick ett litet bakslag idag, men jag lyckades att andas igenom paniken som spreds sig i kroppen.. Nu så ska jag ha kaffe gäster återkommer lite senare och skriver lite mera.
Puss och kram på er så länge..

min fina kisse turbo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0