Hallå i regnet!!!

Idag har jag jobbat hela dagen, så för mig gjorde det inte så mycket att det regnade....
Men ärligt ska vi inte få mer sommar i år, ja som börjar min semester på måndag, har visserligen bara två veckor men lite vackert väder skulle ju inte skada...

Igår var jag ute och åkte med min nya bil som jag nu haft i en vecka, är hel nöjd..
Det blev en skoda fabia den är riktigt fin faktiskt.. Lite överraskad att den hade så pass mycket finnesser som den har..

Ska ta o lägga ut en bild på den nån dag här framöver..
Imorrn ska jag jobba igen halv 9 till 8 så kul så, men det ska nog gå bra, ska göra äkta paella imorrn för första gången, ska bli spännande lägger ut recept om det blir bra, har några goda andra recept som jag tänkte lägga ut..

Nej nu ska jag äta lite kvällsmat innan det blir sängen..
Kram på er så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0