Hejsan i regnet!!

Nu har jag äntligen semester... I onsdags så åkte jag till min faster och mina kusiner i stockholm, det gick bra och så fick min nya pärla känna lite annan trafik än den som blir i lilla norrköping, Men snacka om att man får lite halv panik när man ska igenom sthlm är  ju inte van vid det tempot, det går liksom i typ 130 i snitt till o med lastbilarna körde om mig för jag låg i mttenfilen utan o köra om nån jag var skit nervös att åka fel, skulle ju aldrig ha hitat hem annars :) skulle säkert ha hamnat i happaranda...

På torsdagen bar det hem igen och jag hamnade inte i happaranda då häller utan jag hittade hem direkt utan att åka fel..
Igår var jag ute hos min lillebror på hans land tack så jätte mkt för en trevlig dag. Jag plockade blåbär det är ju riktigt rogivande o göra det... Sen så lekte jag, lillebror och anne med lilebrors studio, hahahahahahaha det resultatet som blev ska jag låsa in ett kassaskrin o kasta nyckeln.. Jag är faaaaaan tondöv.

Nu sitter jag här o har tråkigt i regnvädret, har precis bakat en jättefin paj av mina egenplockade blåbär, lägger utt receptet lite senare sen.
Nej nu ska jag ringa min mormor o kolla om hon är intresserad av en bit nybakad blåbärspaj med vaniljvisp, ja tror faktiskt inte att hon säger nej :)

Kram på er så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0