Tisdag och barnvakt!!

Idag kommer min minsta systerdotter och ska va här tills på torsdag, det ska bli riktigt mysigt, det var ju ett tag sen..
Jag har precis bakat glutenfria syltkakor, det är ett litet pyssel med att baka glutenfritt inte lika lätt som vanliga, men de här kakorna ser himla bra ut faktiskt hoppas de är lika goda som de ser ut, om jag får godkänt av emmy så lägger jag ut dem bland recept sen..

Igår var jag på mammas land nästan hela dagen, det var ju nästan fint väder igår :)
Passade på att tvätta av min bil och eså kom min darling med sin grovdammsugare så då passade jag på att ta bort de himla envisa katthåren som sätter sig direkt på klädseln..

Nu kommer emmy fick jag mess om, ska gå ner o hämta henne, kommer tillbaka sen o skriver lite mera.
Kram på er så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0