Det var några dagar sen!!

Har inte bloggat på ett par dagar p.g.a att ja jobbat hela veckan o en dag återstår tills ja äntligen är ledig ett par dar.
I tisdags jobbade jag extra till tre sen åkte jag hem och till min darling som va duktig och meckade med min motorcykel, sen blev det kaffe hos min mor i abborreberg, hon har sommarstuga där..

Onsdagen bestod oxå av arbete till tre sedan åkte ja med min mor till loppis, tycker inte om loppis men vad gör man inte för sin mamma, efter det åkte ja hem och var riktigt duktig, ja putsade mina fönster eller tvättade mina fönster, vad säger man egentligen tvätta eller putsa?? har haft den disskusionen med några men vi har inte kommit fram till nåt resultat =) alla lika envisa.... Efter att ja fått rena fönster så tog ja en kaffe med min kära pojkvän o han visade vad han hade gjort med min hoj, det går framåt snart är servicen färdig o ja kan då börja o försöka sälja den..

Torsdagen bestod av återigen arbete, jobbade till tre... På jobbet lagade jag potatisgratäng och en fläskfilepanna som ja fick väldigt mycket beröm för tänkte ja skulle dela med mig av det receptet.. lägger in det lite senare.
Direkt efter jobbet bar det iväg o hämta ett av mina syskon barn Emmy. Va barnvakt medans hennes mor jobbade o slet.
Mamma hade min andra systerdotter så vi åt tillsammans på restaurang för att fira tjejerna att de skulle sluta skolan. Tack mamma och tjejer för en jätte trevlig måltid det var både gott och jätte mysigt.. Efter middagen åkte ja och emmy hem till mig och fixade och styrde och åt bullar med kanelsmak som min vän Linda hade bakat, hon hade bakat de för emmys skull, hon har nämligen glutenallergi och det är lite krångligt med kaffebröd så det sitter inte helt fel med några sådana påsar i frysen.. Tack så jätte jätte mycket..

Fredagen bestod oxå av jobb, efter det bar det av till maxi,  var  tvungen o handla lite mat, på maxi köpte ja oxå en liten present till min darling som han fick för han är så himmla snäll o hjälper mig med massor o ställer upp på mig i  vått o torrt =). På kvällen gjorde jag kckling tacos och vi mös i soffan, Tack för en underbarkväll.

Det var lite uppdate om min vecka och så ska jag lägga in lite mer recept och bilder så fort jag kan..

Kram Kram på er alla....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0